Raport z podrywu

Na dziś - jeden FR, to tylko na początku tego bloga. Chciałbym powiedzieć, że nie ma "sublimowanych" technik - opiera się to na mieszance "pewności siebie i nieuczciwości". Club party, Elvis jest tradycyjnie na parkiecie. Impreza zaczyna się, ale na parkiecie jest kilka ciekawych celów. Nie zwracam na nie uwagi, po prostu dobrze się bawię. (Bądź w centrum imprezy - nie rozglądaj się w klubie zbyt często Party jest tam gdzie jesteś Nie musisz szukać go w innych miejscach.) Krótka dygresja: Czy pamiętasz grę "Tomb" Jeździec"? Szczerze mówiąc, nie byłem fanem gier komputerowych, ale dokładnie pamiętam Tomb Ridera - zdałem kilka poziomów tej gry. Wiem, że później było ich więcej, ale nie grałem - prawdopodobnie główna postać była wciąż taka sama. Nie huśtam się z grami - proszę, wybacz mi to. Prawdopodobnie ostatnią grą, w którą grałem, był "Małysz" (popularna polska gra o skokach narciarskich). Było to około pięć lat temu. OK, ale nie o grach, które chciałbym napisać. Wróćmy do klubu. Kojarzyłem dziewczynę z grą z HB, który właśnie do mnie przyszedł - Rzeczywiście, była trochę "słabsza" - ale wyglądała też dobrze z krótkimi spodenkami. Lara zaczęła od tańca, oczywiście ze mną (byliśmy cały czas na parkiecie). Powiedziała mi: "Nie pamiętasz mnie?". Po jakimś czasie skojarzyłem, że spotkaliśmy się wcześniej - ale potem zupełnie mnie to nie interesowało - była za młoda. Mam silne zasady - uwodzę tylko dziewczyny w wieku zgody. Bez słodkich / gorących sixteensów - to nie dla mnie. Tańczyliśmy przez chwilę, potem odbyliśmy krótką rozmowę - nie stosowałem żadnych technik PUA. Jedną z rzeczy, na której opieram się, było nie okazanie zainteresowania nią, ale pewność siebie. Według mojego sposobu myślenia, powinna zrobić wszystko, co w jej mocy, nie ja, jeśli to zainicjowała. Kiedy opuściliśmy parkiet, Lara przedstawiła mi swoich dwóch przyjaciół. Fajni ludzie, ale typowi zwolennicy. A Lara wiedziała dokładnie, jak się z tym bawić. Szczerze mówiąc, byłem zaskoczony jej umiejętnościami. Warto wspomnieć, że Lara ma osiemnaście lat - ale sposób, w jaki się zachowuje, wskazuje, że jest psychicznie kilka lat starsza (częściowo dlatego, że jej zawód - modelowanie, a ona miała kilka sukcesów w niej - to daje dziewczętom wyższą jaźń -szacunek). anoreksja bulimia dobry psycholog gdańsk Posłała jednego wybawcy, żeby przyniósł jej drinka (i sok dla mnie), drugi trzymał jej torebkę. Kiedy pierwszy wrócił z napojami - sytuacja wyglądała tak zabawnie - jakby miała dwie "opiekunki" - jedną z torebką i jedną z napojami. Nie było potrzeby używania żadnych odbojników AMOG. Pamiętaj, że mówiąc metaforycznie - "nie kopnij kogoś, kto leży w pozycji leżącej". Chłopcy mieli niskie poczucie własnej wartości. Wiedziałem, że jeśli zrobię wszystko, aby obniżyć ich szacunek w pobliżu Lary, straciłbym na tym. I wtedy będzie ciekawiej. Staliśmy w 4 setach (ja, Lara i dwaj przyjaciele), kiedy podszedł do nas jeden facet. Jest dość odważny, pomyślałem. Podszedł do grupy ludzi, z większością mężczyzn i nie dbał o to. Zaczął rozmawiać z naszym HB (chciałbym zauważyć, że duża część facetów znających sztukę PUA, nie otwiera zestawów mieszanych - szczególnie z większością facetów). Pierwsze wrażenie - być może jest jednym z naturalnych, będziemy grać w NTN. Drugie wrażenie (choć podobno pierwsze jest najlepsze) - poradzimy sobie w inny sposób. Nawet myśl, Lara była zainteresowana nowym facetem do rozmowy, instynktownie poczułem, że nie jest dobrym graczem (Nawet, nie mogę ci opisać dlaczego - myślę, że podświadomie czytam to z jego BL - chciał to ukryć , ale na mój sposób myślenia wyglądał na potrzebującego). Postanowiłem nie rywalizować z nim o nią - w mojej głowie była jedna myśl: jestem najlepszą opcją, jaką może dziś znaleźć. Wiem to, więc ona też to wyczuje. Proste założenie, ale działa. Powiedziałem mojemu celowi, że zostawiam ją z dobrym towarzystwem i nie będę się nudzić. Idę na tańce. Zdziwienie na jej twarzy ... anoreksja bulimia dobry terapeuta gdańsk Nie minęło więcej niż 10 minut, a obok mnie pojawiło się ... Lara. Tak, tym razem moja intuicja PUA wcale mnie nie wprowadziła w błąd. Ona chce mnie. Robi słodką buzię. Przylega do mnie przy tańcu i szepcze mi do ucha miłe słowa. Głośna muzyka, więc nie słyszałem wszystkiego. Ale wywnioskowałem z niego, że nasze naturalne, w rzeczywistości, nie było naturalne - był potrzebujący. Próbował zrobić, co mógł, by znaleźć z nią raport (wyśmiewała się z niego, mówiąc mi, co mówi - jak chciał ją uwieść). Lara uwodzi mnie na parkiecie, sama inicjuje KINO. Naturalne jest patrzenie na dystans z namiętnością. Niektórzy z was na pewno znają to uczucie - w pewnym sensie zadowolenie - ale z drugiej strony szkoda.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

First.... odwaga

Ciekawe teksty.... chrześcijańskie